Posted in Մաթեմատիկա
  1. Ամբողջ թվերի եռյակի համար ստուգե՛ք բազմապատկման
    զուգորդական օրենքի ճշտությունը.
    ա) +9,*(-2)*(+3),=-18*(+3) =54 դ) +5, –8, –5, է) –4, +20, –3,
    բ) –5*, +4, +7, ե) +2, +15, –6, ը) –30, +4, 0,
    գ) –6, –10, +8, զ) –16, –3, –9, թ) +9, 0, –21
Posted in Մայրենի

Աշխատանք դասարանում 

Տերյանական օրեր

Կարդում ենք Տերյան 

 Կարծես թե դարձել եմ ես տուն

Կարծես թե դարձել եմ ես տուն, 
Բոլորն առաջվանն է կրկին, 
Նորից դու հին տեղը նստում, 
Շարժում ես իլիկը մեր հին: 

Մանում ու հեքիաթ ես ասում, 
Մանում ես անվերջ ու արագ, 
Սիրում եմ պարզկա քո լեզուն, 
Ձեռներըդ մաշված ու բարակ։ 

Նայում եմ, մինչև որ անզոր 
Գլուխըս ծնկիդ է թեքվում, 
Նորից ես մանուկ եմ այսօր, 
Դրախտ է նորից իմ Հոգում։ 

Արևը հանգչում է հեռվում, 
Գետից բարձրանում է մշուշ, 
Հեքիաթըդ անվերջ օրորում, 
Իլիկըդ խոսում է անուշ..․

  • րի՛ր տրված բառերի բացատրությունը՝մշուշ, անզոր, պարզկա, իլիկ: մշուշ-մարախուղ անզոր-թույլ պարզկա-ցուրտ եղանակ իլիկ-թել մանելու հոլաձև գործիք։
  • ձԻ՞նչ է նկարագրվում այս բանաստեղծությունում, գրավո՛ր պատմիր: Այս բանաստեղծությունով Տերյանը նկատագրում է իր լավ ժամանակներից մեկը։ Օրինակ
    Կարծես թե դարձել եմ ես տուն, 
    Բոլորն առաջվանն է կրկին, 
    Նորից դու հին տեղը նստում, 
    Շարժում ես իլիկը մեր հին: 
    նա այստեղ նկարագրում է թե նա հեքիաթում է։
  • Դո՛ւրս գրիր բնության պատկերները:
    Արևը հանգչում է հեռվում, 
    Գետից բարձրանում է մշուշ, 
    Հեքիաթըդ անվերջ օրորում, 
    Իլիկըդ խոսում է անուշ..․
  • Համացանցից գտնել տեղեկություններ Տերյանի կյանքի մասին, ուսումնասիրել, դուրս բերել հինգ հետաքրքիր փաստ, տեղադրել բլոգում՝ նշելով աղբյուրը։